Dag 2: lekker wandelen bij Wageningen

21 februari 2024 - Wageningen, Nederland

Mijn tweede dag was heerlijk. Toen ik wakker werd, gaf mijn horloge wel een "body battery" van 12% aan. De "training readyness": 1%. De voor de hand liggende tip van Garmin: Rust! Dat klopte aardig met hoe ik mij voelde en dat gaf dus wel een wat dubbel gevoel, zo aan het begin van dag 2 hihi. Ik was sowieso wel blij dat ik deze dag niet hoefde te fietsen. En tegelijkertijd had ik veel zin om te wandelen en het was er prachtig weer voor. Dus hup, in de benen!

Mijn overnachtingsplek in Wageningen was trouwens bij meer dan gewoon Vrienden op de fiets. Dat was dus extra gezellig. Het was zelfs zo gezellig dat ze deze tocht van ruim 30 km mee wandelde. En de tocht was prachtig. Heuvels, uiterwaarden, stukje stad, mooie historische plekjes en vooral… veel groen. En steeds meer zon! Moe en voldaan ploften we 's avonds neer in een restaurant voor lekker eten en lekker bier. Al met al een top dag!

Toch wel uitgeput kroop ik m'n bed in en stelde ik het denken aan de volgende morgen maar even uit. Eerst rusten.

1. Kasia:
    21 februari 2024
    Heerlijk! En samen is stiekem toch wel net leuker toch? Fijn dat jullie samen een flinke stuk hebben gewandeld! Genieten dit!
  2. Liesbeth:
    22 februari 2024
    Schitterende foto's! Ik wist niet dat Nederland zo mooi is.
  3. Matthijs Timmer:
    22 februari 2024
    Dank! Ja, NL is prachtig!!
  4. Kasia:
    22 februari 2024
    Hi Matthijs! Super veel dank voor het vragen! Ik ga dolgraag met jou mee binnenkort! Dit weekend lukt mij helaas niet!
    Jij ontzettend veel plezier nog!!!
    Posbank is waanzinnig mooi! Ik ben nog steeds jaloers op je! Een dikke knuffel voor jou!
  5. Matthijs Timmer:
    Dikke knuffel terug!