Voorbereiding

15 februari 2024 - Boskoop, Nederland

Daar ben ik weer eens! Eindelijk ga ik lekker op pad! Hele dagen buiten, eind van de dag lekker moe aankomen, heerlijk vooruitzicht!

Vorig jaar heb ik chemotherapie gehad. Daarmee is de ziekte gelukkig een halt toe geroepen, dus genoeg reden tot vreugde over dat resultaat. Nu ik van die periode aan het herstellen ben, merk ik wel dat die chemo zowel fysiek als mentaal impact op mij heeft. Voor het herstel heb ik geduld nodig. Veel geduld. Fysieke uitdagingen verdwenen dus in de ijskast. Tot nu. Want ik denk dat ik weer klaar ben voor een mooie meerdaagse tocht.

Ik kies er dit keer voor om fietsen en wandelen af te wisselen. Dit is op aangeven van de fysio en jawel, daar luister ik nu naar. Ja, dat ik daarnaar luister is best bijzonder te noemen. Bijzonder verstandig. En wie weet bevalt deze afwisseling mij ook bijzonder goed. Een dag fietsen, dan een dag wandelen, dan weer fietsen, etc.

De tocht start ik gewoon bij mij thuis en eindigt na de nodige omzwervingen bij Omnisport in Apeldoorn. Waarom daar? Omdat mijn sportieve zoon daar mee doet met het NK Indoor Atletiek. Een fijnere afsluiting van een mooie week kan ik mij niet voorstellen!

Hoeveel ik zal schrijven, is wederom de vraag. We zien het wel.

Jouw reactie