Voorbereiding fietstocht Slovenië

6 juli 2022 - Boskoop, Nederland

Yes, het is zo ver. Het volgende fietsavontuur staat voor de deur. Komend weekend stap ik in de auto naar Slovenië! Fiets achterop, bever maaltijden in de tas, ik heb er zin in!

Plan is om 10 dagen te gaan fietsen. Net als in 2020, toen ik de omtrek van Nederland fietste, stap ik in mijn eentje op de fiets. De kinderen en hun moeder reizen ook mee naar Slovenië, maar die gaan lekker kamperen en dus NIET fietsen.

Ik heb echt een deja vu gevoel met 2020. Ook nu is de voorbereiding verre van optimaal. Sporten staat al maanden op een laag pitje. Ben geblesseerd voor het hardlopen (heup, hamstring). Heb amper gefietst. Over zwemmen hoeven we het al helemaal niet te hebben. Alleen maar wandelen met Juno en af en toe een klein tochtje op de toerfiets. That’s it. Heb besloten niet te gek te doen en vooral te genieten! Ben net hersteld van corona, dus genoeg reden om het aantal kilometers wat te beperken. Maar goed, het is mijn eerste buitenlandse fietstocht en wel in bergachtig gebied, dus ja, hoe zwaar zijn die kilometers? We gaan het zien en vooral voelen.

Heb zin om ook nu een blog bij te houden. Vorige keer beviel het goed. Als het nu weer goed bevalt, betekent dit dat je kunt meegenieten van mijn avontuur. Wordt vervolgd…

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvonne:
    6 juli 2022
    Leuk te lezen, heel veel succes met de voorbereidingen en vooral veel plezier!!